بازاريابي محتوایی

  • خانه
  • //بازاریابی اینترنتی//بازاريابي محتوایی

بازاريابي محتوایی، بازاريابي براي امروز و فردا

بازاریابی محتوایی ، یک تکنیک بازاریابی است که ساختن و گسترش دادن محتوای با ارزش، با کیفیت و مرتبط با حوزه کاری شما را در جهت جذب و متقاعد ساختن مشتری و ایجاد ارتباط مستمر با او سرلوحه کار خود قرار می دهد. اين کار با هدف جذب مشتري سود آور یا مشتری بالقوه انجام مي گيرد.

در اصل بازایابی محتوایی هنر برقراري ارتباط با مشتريان حقيقي و بالقوه بدون امر فروش است. در این روش شما محتوایی مفید را بدون چشم داشت و تلاش برای تحمیل کردن محصول خود به او، در اختیار مخاطب قرار می دهید. یک روش بی وقفه بازاریابی که به هوشمند شدن مشتری خود اهمیت می دهد. ماهيت اين استراتژي محتوايي بر اين باور است که ما، به عنوان صاحبان کسب و کار ، اطلاعات مفید و به روز را در اختیار مشتریان قرار می دهیم و آنها در آخر با انجام خرید از ما، مرتبط ساختن کسب و کار خود به ما و وفاداری به مجموعه ما پاداش این کار را خواهند داد.

مزیت های استفاده از سرویس بازاریابی محتوا مرکز بازاریابی نوین ایران

  • مشاوره در انتخاب رویداد،‌ واقعه یا فعالیتی مناسب جهت کسب بهترین نتیجه
  • ایجاد خبر، مقاله و مطالبی با کیفیت مرتبز با حوزه فعالیت شما و قرارگیری ویروسی آن
  • ایجاد کتاب های الکترونیکی آموزشی قابل دانلود
  • ایجاد اینفوگرافیک ها و تصاویر اطلاع رسان شامل نمودارها ، جداول و …
  • ایجاد ویدئو های آموزشی و یا با هدف اطلاع رسانی
  • وبلاگ نویسی

مرکز بازاریابی نوین ایران با استخدام مدیر ارشد محتوا، می تواند نیازهای شما را در راهبرد بازاریابی محتوا رهبری کند.